FERNANDO ESTABÉN VALLESPÍN

Ecología

Cuerpos y bicis espulladas contra o casco

Cuerpos y bicis espulladas contra o casco

Unatra vegada, por istas calendatas, s’ha celebrau a tradicional ciclonudista, en a suya tretzena edición en Zaragoza, a ciudat que la viyó naixer, decena convocatoria mundial, iste sabado 15. En a capital aragonesa, unas 150 personas han secundau a marcha, que teneba como punto de prencipio a plaza Espanya a las 18.00 horas. Ista marcha…

Movimientos

Una marea multicolor prene as carreras en esfensa d’os servicios publicos

Una marea multicolor prene as carreras en esfensa d’os servicios publicos

A calor d’o diya d’ahiere no fació reblar a unas 5.000 personas que prenoron as carreras zaragozanas en a manifestación convocada por unos 30 colectivos, entre asociacions de vecins, sindicatos, as distintas “mareas” entre atros en esfensa d’os servicios publicos como educación, sanidat u treballo y contra o rescate financiero y os retalles. A manifestación…

Movimientos

Nuevo local de l’asociación Nogará-Religada

Nuevo local de l’asociación Nogará-Religada

Ahiere 20 de chinero se fació a devantadera d’o nuevo local de l’asociación cultural Nogará-Religada, que ha cambiau a suya ubicación dimpués de prous anyadas en o conoixiu anterior local d’a carrera Gavín. Dende as 19.00 horas d’a tardi se facioron en o nuevo local situau en a Plaza Asso, a o canto d’o viello,…

Culturas

Una luenga que no se puede tallar

O mundo de l’aragonés pareixe que nunca no puede estar en calma, siempre en un contino tierratremo. Si no ye per uns, ye per atros. Iste verano pasau conoixemos a o nuevo Gubierno d’Aragón, presidiu por Luisa F. Rudi d’o PP, que en o que importa a las luengas d’Aragón metió a Dolores Serrat como…

Twitter
Facebook

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

CERRAR