Movimientos

Nuevo local de l’asociación Nogará-Religada

Ahiere 20 de chinero se fació a devantadera d’o nuevo local de l’asociación cultural Nogará-Religada, que ha cambiau a suya ubicación dimpués de prous anyadas en o conoixiu anterior local d’a carrera Gavín. Dende as 19.00 horas d’a tardi se facioron en o nuevo local situau en a Plaza Asso, a o canto d’o viello,...
| 21 enero, 2012 14.01

Foto: Cherardo

Ahiere 20 de chinero se fació a devantadera d’o nuevo local de l’asociación cultural Nogará-Religada, que ha cambiau a suya ubicación dimpués de prous anyadas en o conoixiu anterior local d’a carrera Gavín.

Dende as 19.00 horas d’a tardi se facioron en o nuevo local situau en a Plaza Asso, a o canto d’o viello, bellas actividatz, como l’actuación d’o dance de Sant Chusé en a plaza, una charradeta sobre a historia d’os locals a on ha estau Nogará dende a suya fundación y chuegos. Amás se paró una chiqueta lifara ta la chent que se i amanó.

L’aire y a fredor no empachoron que a la cita i acudise prou chent entre socios/as, alumnalla y amigos/as ta dar a bienplegada a ista nueva etapa en l’asociación y conoixer o nuevo espacio a chent que encara no l’heba feito.

L’asociación contina fendo os suyos conoixius cursos d’aragonés y ye parando y fendo mas actividatz en ista anyada ta continar espardindo l’aragonés en Zaragoza y Aragón.

21 enero, 2012

Autor/Autora

Miembro de Arredol. Colaborador de AraInfo.


Twitter
Facebook

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

CERRAR