Lo president de Aragón, Jorge Azcón, fue o pasado chueves invitau en Foros de La Vanguardia. Allí afirmó: "En Fraga hablan fragatí con normalidad, en Mallén hablan maellano con normalidad y en Benasque hablan benasqués con normalidad".
Dimpués d'ascuitar a Azcón, o sociólogo Anchel Reyes denunció que lo president aragonés “trafuca Mallén y Maella, dos luars a 180 kilometros de distancia”. “En Mallén charran castellano, en Benás aragonés y en Maella y Fraga catalán”, remarcó pa anyadir: “Y no, Azcón, os aragoneses no charramos as nuestras luengas con normalidat porque no son oficials. No somos aragoneses de segunda”.
Azcón trafuca Mallén y Maella, dos lugars a 180 kms de distancia😳.
En Mallén charran castellano, en Benás aragonés y en Maella y Fraga catalán.
Y no Azcón, os aragoneses no charramos as nuestras luengas con normalidat porque no son oficals.
No somos aragoneses de segunda 😡 pic.twitter.com/EG7YZQgDIh
— Anchel Reyes Garreta (@Eslampa) October 11, 2025
Per la suya parte, lo deputau de CHA / Sumar, Jorge Pueyo, tamién críticó las parolas de Jorge Azcón: “Reducir as llenguas d’Aragón a localismos ye la traza de matar-las. Divide y vencerás”.
“A Aragón se charran tres llenguas: aragonés, català d’Aragón y castellano. PP y PSOE quieren que las nuestras llenguas seigan menos que las d’atras CCAA y las desconoixen tanto que ni las ubican”, denunció en una publicación en a suya cuenta de X.
Reducir las llenguas d’Aragón a localismos é la traza de matar-las. Divide y vencerás
A Aragón se charran 3 llenguas: Aragonés, Català d’Aragón y Castellano
PP y PSOE quieren que las nuestras llenguas seigan menos que las d’atras CCAA y las desconoixen tanto que ni las ubican https://t.co/HPRZohxejW
— Jorge Pueyo (@jorge_pueyo95) October 11, 2025

