#elecciones2011  Movimientos

Purna devant d’o 20N

[Aragonés] Devant d’o enanto electoral d’o vente de noviembre, Purna ha resuelto clamar a la choventut obrera aragonesa a o voto nulo. O intenso debat interno que s’ha levau a cabo en o seno d’a nuestra organización no ha impediu consensuar una postura unificada y cerenya de cara a os venients comicios. No reconoixemos a...
| 16 noviembre, 2011 10.11
[Aragonés]

Devant d’o enanto electoral d’o vente de noviembre, Purna ha resuelto clamar a la choventut obrera aragonesa a o voto nulo. O intenso debat interno que s’ha levau a cabo en o seno d’a nuestra organización no ha impediu consensuar una postura unificada y cerenya de cara a os venients comicios.

No reconoixemos a lechitimidat d’o parlamento espanyol a o que consideramos un orgán forano y opresor, a cuspide d’o leviatán espanyolista. As Cortz Espanyolas son o sinyal d’o chusmetimiento historico d’o nuestro pueblo, que o suyo chugo encara hue nos estenaza pese a os falsos intentos por a descentralización. As suyas institucions, antimás, se troban acarrazadas por os titeres d’a oligarquía espanyola que troba en as eleccions una traza de lechitimar o suyo sistema.

Tampoco no i hai formacions que se presenten a las eleccions con as que Purna se sienta verdaderament identificada por o que cualsiquier opción, por muito anticapitalista que siga, queda escartada.

Con ista posición queremos refirmar a postura esfendida por bells formacions d’a cucha independentista aragonesa como Puyalón de Cuchas que tamién ha esfendiu o voto nulo. Replecamos que o movimiento revolucionario independentista ha de mantener-se uniu y enantar en a mesma consonancia ideolochica y practica, asinas, resulta platero y lochico que nos decantemos por a participación en forma de protesta. Tamién queremos aclarir que Purna manca d’una guida previa sobre a que alazetar-se a l’hora de prener decisions en as convocatorias electorals y que decidimos siguindo un analís tanto d’o proletariau y a choventut aragonesa como d’o movimiento independentista en cheneral, perén baixo criterios utilitaristas que paren cuenta d’a circumstancia concreta y actual en a qual nos trobamos.

Por tot ixo concluimos y clamamos a la choventut obrera aragonesa a votar nulo como una traza de protesta tanto contra o sistema como contra o ente opresor que chusmete a o nuestro pueblo.

CHOVEN ARAGONÉS, VOTA NULO!

ENTALTO ARAGÓN LIBRE Y SOCIALISTA!

Iste texto ye un resumen d’unatro mas gran que podretz trobar en o siguient enrastre: http://purnaindependentista.files.wordpress.com/2011/11/purna-ante-el-20n.pdf

[Castellano]

Ante el proceso electoral del veinte de noviembre, Purna ha resuelto llamar a la juventud obrera aragonesa al voto nulo. El intenso debate interno que se ha llevado a cabo en el seno de nuestra organización no ha impedido consensuar una postura unificada y firme de cara a los próximos comicios.

No reconocemos la legitimidad del parlamento español al que consideramos un órgano extranjero y opresor, la cúspide del leviatán españolista. Las Cortes Españolas son el símbolo del sometimiento histórico de nuestro pueblo, cuyo yugo aún hoy nos atenaza pese a los falsos intentos por la descentralización. Sus instituciones, además, se encuentran copadas por los títeres de la oligarquía española que encuentra en las elecciones una forma de legitimar su sistema.

Tampoco hay formaciones que se presenten a las elecciones con las que Purna se sienta verdaderamente identificadas por lo que cualquier opción, por muy anticapitalista que sea, queda descartada.

Con esta posición queremos reforzar la postura defendida por algunas formaciones de la izquierda independentista aragonesa como Puyalón de Cuchas que también ha defendido el voto nulo. Entendemos que el movimiento revolucionario independentista ha de mantenerse unido y avanzar en propia consonancia ideológica y práctica, así, resulta evidente y lógico que nos decantemos por la participación en forma de protesta. También queremos aclarar que Purna carece de una guía previa sobre la que basarse a la hora de tomar decisiones en las convocatorias electorales y que decidimos siguiendo un análisis tanto del proletariado y la juventud aragonesa como del movimiento independentista en general, siempre bajo criterios utilitaristas que den cuenta de la circunstancia concreta y actual en la que nos encontramos.

Por todo ello concluimos y llamamos a la juventud obrera aragonesa a votar nulo como una forma de protesta tanto contra el sistema como contra el ente opresor que somete a nuestro pueblo.

CHOVEN ARAGONÉS, VOTA NULO!

ENTALTO ARAGÓN LIBRE Y SOCIALISTA!

Purna, A Chovenalla Revolucionaria Independentista

16 noviembre, 2011

Autor/Autora


Twitter
Facebook

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

CERRAR