Culturas

Pedro Saputo, o zaguer treballo d’a Orquestina del Fabirol, s’apasía per as comarcas aragonesas

La Orquestina del Fabirol presienta o suyo nueno treballo. Un prochecto pleno de conteniu en o qual le meten banda sonora, ni mas ni menos, que a la "Vida de Pedro Saputo", ixe compendio de sabiduría popular que o escritor aragonés Braulio Foz publicó en 1844.
| 28 noviembre, 2014 07.11

orquestina fabirol chorche tricasLa Orquestina del Fabirol presienta o suyo nueno treballo. Un prochecto pleno de conteniu en o qual le meten banda sonora, ni mas ni menos, que a la «Vida de Pedro Saputo», ixe compendio de sabiduría popular que o escritor aragonés Braulio Foz publicó en 1844.

“Somos francament ilusionados, treballando como nunca ta ofrir-tos un disco fresco, con materials ineditos y cargau de mosica y importants colaboracions. Y, seguindo a nuestra linia, con muitisma información adhibida y a vocación d’aportar substancia a la cultura d’o país que, dencima, la presentamos en un formato muit orichinal, una memoria usb de madera con forma de salterio aragonés u chicotén, si lo prefieres”, contan istes artistas.

Pedro Saputo s’apasía per Sobrarbe

Pedro Saputo ye de peteneras per Sobrarbe perque la programazión Zambra d’agüerro 2014 de la Comarca de Sobrarbe el presenta en 3 chornadas:

O 30 de noviembre, en Broto, ‘Pedro Saputo, la suite’: La Orquestina del Fabirol de plen. Un conzierto teatralizau a cargo de 6 mosicos-actors. Mosica, agudeza, esmo, vida,…, a caramuello.

O 6 de abiento en Abizanda, y o 26 de abiento en A Buerba, ‘Bienvenida la agudeza’: la charradeta mosicada que describe el presonache y las suyas falorias.

28 noviembre, 2014

Autor/Autora


Vimeo
Ocurrió un error. Comprueba que el id 1756922 corresponde a un 0 y que existe.
Twitter
Facebook

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

CERRAR