Movimientos

Maratón de radios libres asturianas

En Asturias, a Inspección Provincial de Telecomunicacions ha feito plegar tres cartas a las comunidatz de vecins d’o se troban tres radios libres: Kras, Sele y QK; demandando-ie que s’identifique a os propietarios de l’emisor baixo pinyora de mesmo 500.000€. Con l’esclatero obchectivo de fer miedo a os vecins, o nuevo mainate de Telecomunicacions ye...
| 17 enero, 2012 17.01

En Asturias, a Inspección Provincial de Telecomunicacions ha feito plegar tres cartas a las comunidatz de vecins d’o se troban tres radios libres: Kras, Sele y QK; demandando-ie que s’identifique a os propietarios de l’emisor baixo pinyora de mesmo 500.000€.

Con l’esclatero obchectivo de fer miedo a os vecins, o nuevo mainate de Telecomunicacions ye mirando d’acotolar una trachectoria de 26 anyos de comunicación libre. A Coordinadora de Radios Llibres d’Asturies ha respondiu enta ista enrestida con movilizacions, o pasau viernes 13 se concentró en Ovieu debant d’a Dirección Cheneral de Comunicacions y ta iste cabo de semana Radio QK ha parau un Maratón de Radios Libres de más de 42 horas.

Fendo Orella, programa de Radio Topo 101.8 FM, hemos quiesto solidarizar-nos y fer parte d’iste Maratón que se desembolicará entre os días 20 y 22 d’iste mes. Iste chueves 18 de chinero, en o nuestro horario d’emisión, gravaremos un programa especial ta ista iniciativa.

Nos solidarizamos con as Radios Llibres d’Asturies d’igual a igual, como miembros d’una Radio Libre, como parte concienciada con una comunicación alternativa y con respecto a las nuestras luengas.

Fendo Orella

17 enero, 2012

Autor/Autora


Twitter
Facebook

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

CERRAR