#LuengasAragón  Culturas

CHA lamenta que o gubierno PP-PAR intente estar “mas espanyolista y anticatalanista que dengún”

CHA remera, con motivo d’o Diya Internacional d’a Luenga Materna, o dreito y a riqueza patrimonial que suposa que Aragón conte con tres luengas propias. Lamenta que o diya de hue, que se instauró ta promover y reconoixer a diversidat lingüistica y cultural y o plurilingüismo “no pueda estar de celebración asti porque o gubierno...
| 21 febrero, 2014 14.02

manifa luengas Aragon trilingüe chorche tricasCHA remera, con motivo d’o Diya Internacional d’a Luenga Materna, o dreito y a riqueza patrimonial que suposa que Aragón conte con tres luengas propias. Lamenta que o diya de hue, que se instauró ta promover y reconoixer a diversidat lingüistica y cultural y o plurilingüismo “no pueda estar de celebración asti porque o gubierno PP-PAR ha condenau a muerte a l’aragonés” y remera que “lo mas triste ye que lo fa en un intento d’estar mas espanyolista y anticatalanista que dengún, y ixo ye propio d’una ignorancia suprema”.

José Luis Soro diz que “a reforma d’a Lei de Luengas que han empentau, ye una enrestida direuta a la realidat trilingüe d’Aragón” y anuncia que dende CHA “continaran empentando iniciativas en as institucions ta protecher o patrimonio lingüistico aragonés”.

21 febrero, 2014

Autor/Autora


Twitter
Facebook

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

CERRAR