#Elecciones26M  Altavoz

Azcón y Losantos se’n riden de l’aragonés y o suyo nuevo programa en Aragón TV

| 15 mayo, 2019 11.05
Azcón y Losantos se’n riden de l’aragonés y o suyo nuevo programa en Aragón TV
Jorge Azcón, candidato del PP a la alcaldía de Zaragoza. Foto: Pablo Ibáñez (AraInfo)

Jiménez Losantos en o preto d’una entrevista a o candidato a la alcaldía de Zaragoza por o PP, Jorge Azcón, valoraba negativament l’enguero d’un nuevo programa, por primer vegada en a historia, en AragónTv, en aragonés, dimpués d’estar-ne informau, entre risalletas, por Jorge Azcón.

En a entrevista, Jiménez Losantos informa erroniament sobre a historia d’ista luenga propia d’Aragón. O periodista teruelano, afincau en Madrit, indica que l’autor d’ista luenga ye un mayestro que suspendió as oposicions de machisterio “Anchel Conte”, que l’aragonés nunca no se charró en Teruel (obviando quantos textos medievals en ista luenga) y que lo “castellano u espanyol” se parló antes en a val de l’Ebro que no en a d’o Taixo”, como si a uniformidat en un río de 910km como o Taixo, y unatro como l’Ebro de 930 km, an que han plegau a convivir bellas 5 luengas, podese contrimostrar a existencia d’una luenga u atra.

O periodista de esRadio afirma entre chanzas y descalificacions, que l’aragonés ye un “gallego mal charrau”, que nunca no ha teniu a consideración de luenga (tornando a obviar totz os textos oficials d’o Reino d’Aragón) y que nomás existe pa que “mayestros y funcionarios puedan vivir d’as suyas aduyas”.


[catalá] 

Azcón (PP) i Losantos es riuen de l’aragonès i el seu nou programa a Aragón TV

Jiménez Losantos enmig d’una entrevista al candidat a l’alcaldia de Saragossa pel PP, Jorge Azcón, valorava negativament l’estrena d’un nou programa, per primera vegada en la història, en Aragón TV, en aragonès, després de ser informat, entre somriures, per Jorge Azcón.

En l’entrevista, Jiménez Losantos informa erròniament sobre la història d’aquesta llengua pròpia d’Aragó. El periodista de Terol, establert a Madrid, indica que l’autor d’aquesta llengua és un mestre que va suspendre les oposicions de magisteri “Ánchel Conte”, que l’aragonès mai es va parlar a Terol (obviant els textos medievals en aquesta llengua) i que el ” castellà o espanyol “es va parlar abans a la vall de l’Ebre que a la del Tajo”, com si la uniformitat en un riu de 910km com el Tajo, i un altre com l’Ebre de 930 km, on han arribat a conviure unes 5 llengües, pogués demostrar l’existència d’una llengua o una altra.

El periodista de esRadio afirma entre bromes i desqualificacions, que l’aragonès és un “gallec malo”, que “mai ha tingut la consideració de llengua” (tornant a obviar tots els textos oficials del Regne d’Aragó) i que només existeix perquè “mestres i funcionaris puguin viure de les seves ajudes”.


[castellano]

Azcón y Losantos se ríen del aragonés y su nuevo programa en Aragón TV

Jiménez Losantos en medio de una entrevista al candidato a la alcaldía de Zaragoza por el PP, Jorge Azcón, valoraba negativamente el estreno de un nuevo programa, por primera vez en la historia, en AragónTv, en aragonés, después de ser informado, entre sonrisas, por Jorge Azcón.

En la entrevista, Jiménez Losantos informa erroneamente sobre la historia de esta lengua propia de Aragón. El periodista turolense, afincado en Madrid, indica que el autor de esta lengua es un maestro que suspendió las oposiciones de magisterio “Ánchel Conte”, que el aragonés nunca se habló en Teruel (obviando los textos medievales en esta lengua) y que el “castellano o español” se habló antes en el valle del Ebro que en la del Tajo”, como si la uniformidad en un río de 910km como el Tajo, y otro como el Ebro de 930 km, donde han llegado a convivir unas 5 lenguas, pudiera demostrar la existencia de una lengua u otra.

El periodista de esRadio afirma entre bromas y descalificaciones, que el aragonés es un “gallego malo”, que “nunca ha tenido la consideración de lengua” (volviendo a obviar todos los textos oficiales del Reino de Aragón) y que sólo existe para que “maestros y funcionarios puedan vivir de sus ayudas”.

15 mayo, 2019

Autor/Autora


Twitter
Facebook

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

CERRAR