Ecología

Pasavillas contra os transchenicos en Zaragoza

ARREDOL | A semana de luita contra os transchenicos y por a soberanía alimentaria se fació vistera iste sabado por as carreras d’o centro zaragozano con un pasavillas que marchó dende Sasera dica la Plaza José Sinués, a on se feba un mercau agroecolochico. Bellas decenas de personas han espardiu lemas contra os transchenicos, a...
| 21 abril, 2013 19.04
O pasavillas chunto a lo mercau agroecolochico. Foto: Arredol

O pasavillas chunto a lo mercau agroecolochico. Foto: Arredol

ARREDOL | A semana de luita contra os transchenicos y por a soberanía alimentaria se fació vistera iste sabado por as carreras d’o centro zaragozano con un pasavillas que marchó dende Sasera dica la Plaza José Sinués, a on se feba un mercau agroecolochico. Bellas decenas de personas han espardiu lemas contra os transchenicos, a transnacional Monsanto, una d’as principals interpresas productoras d’ista mena de cautivos, y por a soberanía y a seguridat alimentaria.

Vistius de mazorcas de panizo, abellas u agricultors, y con una colla de percusión, aturaban debant d’o McDonalds d’o Coso, debant d’a uellada alparcera de muitas d’as personas que i pasaban alavez. O pasavillas plegaba quasi a la una en o mercau a on que se leyeba un manifiesto y se feba un mural de fotos contra os transchenicos. Dimpués, quatre bars d’o vico d’a Madalena – A Flama, La Otra, Barrio Sur y Birosta – feban un socalce agroecolochico feito de tot con ixa mena de productos.

Istos actos son totz aintro d’a Semana de luita contra os transchenicos y por a soberanía alimentaria, que prencipió o pasau 12 de abril y que continará dica o diya 23. Mientres istos diyas, Uesca, Zaragoza u Alcanyiz han estau os scenarios d’os diferents actos que se han feito: charradas, procheccions, rufierta, actuacions u una trobada agroecolochica con tallers.

21 abril, 2013

Autor/Autora

"Arredol quiere fer una apuesta por potenciar a comunicacion en aragones. Queremos fer un medio de referencia, pero en aragones, que planteye atro paradigma socio-politico y cultural". (arredol.com / @arredol)


Twitter
Facebook

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

CERRAR