Culturas

O XV Franjarock se celebra o 4 de chulio en Penyarroya de Tastavins

De cara a la pared, Azero, Los Draps y Omeveigues actuarán en o concierto que se ferá de nueitz.
| 3 julio, 2015 12.07

Iste sabado en Penyarroya de Tastavins en o Matarranya, será o scenario d’a celebración d’a XV edición d’o FranjaRock, un d’os festivals de verano más veterans en a scena mosical aragonesa. L’evento ye organizau por “L’associació de Jóvens de Pena-roja” y tien como lema 15 anys de lluita, música y compromís”

O viernes bi ha una programación endrezada sobre tot a la chent d’a redolada con una cena, un trivial d’o lugar y un “Karaoke Freak”. O gran diya de conciertos será o sabado con un cartel de luxo. A charanga Sempre sone bé acompanyará mosicalment o chupinazo, que se ferá a las 13.00. De tardes, y dimpués d’una gymkana popular, Chundarata ferá una pasavilla y una actuación. Dimpués d’a cena, a las 23 prencipiará o concierto con De cara a la pared, Azero, Los Draps y Omeveigues.

Por iste festival, que prencipió en 2001 han pasau bandas como Eina, Mallacán, Xeic, Boikot, Prau, Ixuquera, Agraviats,…. En iste anyo s’ha convocau un concurso ta fer un mural a on que apareixcan precisament os nombres de todas as bandas que i han pasau.

A entrada t’o concierto tien un pre de nomás 6 euros. A organización ha habilitau un espacio d’acampada libre.

Articlo publicado en Arredol.

3 julio, 2015

Autor/Autora

"Arredol quiere fer una apuesta por potenciar a comunicacion en aragones. Queremos fer un medio de referencia, pero en aragones, que planteye atro paradigma socio-politico y cultural". (arredol.com / @arredol)


Twitter
Facebook

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

CERRAR