Culturas

Firme presencia d’a mosica aragonesa en o VI Galve Rock

ARREDOL | O VI Galve Rock plega iste sabado 11 con firme presencia de collas de rock furo aragonés y con l’actuación de Boikot como colla estrela. Mientres más de dotze horas, rock, punk u ska sonarán en iste lugar d’a Comunidat de Teruel. A dentrada ye de nomás 12 euros. Antimás de Boikot, por...
| 10 mayo, 2013 08.05

GalveRockARREDOL | O VI Galve Rock plega iste sabado 11 con firme presencia de collas de rock furo aragonés y con l’actuación de Boikot como colla estrela. Mientres más de dotze horas, rock, punk u ska sonarán en iste lugar d’a Comunidat de Teruel. A dentrada ye de nomás 12 euros.

Antimás de Boikot, por o Galve Rock pasarán as collas No konforme, tamién de Madrit, Skartxoak, d’o Mayestrato, Ni zorra, de Galv y Escuita, Omeveigues, de Valderoures, Hermanos Alasarmas, de Mont-Reyal y Kontusión, de Zaragoza, emplindo asinas o cartel de mosica aragonesa.

Os conciertos prencipiarán a las 17.30 horas, encara que antis bi habrá chuegos tradicionals. Dimpués d’os conciertos, a borina continará con una disco movil.

Con iste festival, a organización preba de fer una “actividat cultural t’os chovens dende un meyo albandonau como ye o meyo rural, a on que os lugars chicotz no cuenta a la hora d’o reparto cultural y a on que os chovens no tienen actividatz diferents en a suya redolada”.

10 mayo, 2013

Autor/Autora

"Arredol quiere fer una apuesta por potenciar a comunicacion en aragones. Queremos fer un medio de referencia, pero en aragones, que planteye atro paradigma socio-politico y cultural". (arredol.com / @arredol)


Twitter
Facebook

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

CERRAR