#educaciónpública  Economía

A marea verda torna a puyar en Tarazona

ARREDOL | A marea verda torna a puyar esta semana en a comarca de Moncayo. Esta semana profesors de l’IES Tubalcain de Tarazona s’han enzarrau en o centro sin interrupción dica hue mesmo, domingo 3 de febrero, y continarán esta semana de carnaval ta celebrar y acompanyar a vada d’estudiants que s’ha convocau dende o...
| 5 febrero, 2013 08.02
Os profesors que s’han enzarrau en o centro

Os profesors que s’han enzarrau en o centro

ARREDOL | A marea verda torna a puyar esta semana en a comarca de Moncayo. Esta semana profesors de l’IES Tubalcain de Tarazona s’han enzarrau en o centro sin interrupción dica hue mesmo, domingo 3 de febrero, y continarán esta semana de carnaval ta celebrar y acompanyar a vada d’estudiants que s’ha convocau dende o día 5 dica o 7 de febrero y que en veremos a suya repercusión.

Si cal, tamién celebrarán o chueves lardero igual como o chueves pasau, día 31 de chinero, a comunidat educativa de a ciudat celebró o día de a paz, penchando palomas verdas identificadas con o lema “Escuela Publica” en o “Circuito” y acarrazando o Queiles fendo un rolde arredol de dos puents que lo cruzan. Esta semana venient bells profesors ofrirán repaso a los alumnos de tardes como traza de contrimostrar a voluntat de amillorar a educación publica a tamás de l’esfuerzo d’o gubierno por retallar a suya calidat. Ta más información se puede demandar a entrada a o grupo de facebook de marea verda Tarazona.

5 febrero, 2013

Autor/Autora

"Arredol quiere fer una apuesta por potenciar a comunicacion en aragones. Queremos fer un medio de referencia, pero en aragones, que planteye atro paradigma socio-politico y cultural". (arredol.com / @arredol)


Twitter
Facebook

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

CERRAR