Altavoz

Presupuesto pa “publicidat en Espanyol” (RAE) y no pas Aragonés

O 22 de chunyo a concellera d’o PP en Zaragoza, María Navarro, interveniba en o pleno d’a Casa d’a Ciudat pa “lamentar que a capital destinase 25.000 euros d’os presupuestos en creyar una oficina municipal pa difundir a luenga aragonesa, quan seguntes o PP i hai atras prioridatz”. No hemos teniu que ir guaire luen...
| 3 septiembre, 2017 06.09
Presupuesto pa “publicidat en Espanyol” (RAE) y no pas Aragonés

O 22 de chunyo a concellera d’o PP en Zaragoza, María Navarro, interveniba en o pleno d’a Casa d’a Ciudat pa “lamentar que a capital destinase 25.000 euros d’os presupuestos en creyar una oficina municipal pa difundir a luenga aragonesa, quan seguntes o PP i hai atras prioridatz”.

No hemos teniu que ir guaire luen pa trobar uno d’ixos acayecimientos en os que a RAE (Academia de l’Espanyol) se puede gastar tot lo presupuesto d’ista nueva oficina de l’aragonés en bellas horas. Aproveitando a recient aparición d’os estatutos de la nueva Academia Aragonesa de la Lengua tamién por as envueltas de chunyo reviscolamos a campanya d’a RAE “Publicidat en Espanyol“.

En iste caso a Reyal Academia d’a Luenga Espanyola celebraba una chornada de debate sobre “¿Se habla español en la publicidad?” en o suyo luixoso salón d’actos. A chornada estió presentada por o president d’a RAE (Darío Villanueva), seguida por o president de l’Academia d’a Publicidat (Fernando Herrero) y rematada por Carlos Baldao, ex-subdirector cheneral de Banco Popular. Banco que dica fa poco se dedicaba a subvencionar campanyas d’ista mena, antis que no se declarase “inviable” y amanau a la quiebra; vendiu a o Santander por un 1 Euro, obligau por os cusiradors d’a Comisión Europea. Más de 300.000 accionistas perdioron la suya inversión.

En as chornadas a RAE exposó as necesidatz de “protecher” y “salvaguardar” o Espanyol d’as luengas foranas, más que más l’anglés, con os recursos que fuesen menister. Pa ello iban a contar con l’aduya laboral de l’Academia d’a Publicidat y economica d’o Banco Popular.

Como siempre en istos casos lamentamos o “doble rasero” d’os partius politicos que se niegan a “preservar” o patrimonio lingüistico aragonés, pero que veyen con buenos uellos os recursos destinaus a la mesma fin con o Castellano.

3 septiembre, 2017

Autor/Autora


Flickr
Twitter
Facebook

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

CERRAR