Economía

Hunosa va a querellase escontra Victorino Alonso por estafa

InfoAsturies | La hullera estatal anunció la presentación d’una querella criminal escontra’l Grupu Alonso, pol quebrantu de 46 millones. Tres conocese públicamente la desapaición de más de mediu millón de tonelaes de carbón de los almacenes estratéxicos, Hunosa anunció, al traviés de la so presidenta, que va a presentar una querella criminal por estafa o...
| 23 febrero, 2013 09.02
hunosaInfoAsturies | La hullera estatal anunció la presentación d’una querella criminal escontra’l Grupu Alonso, pol quebrantu de 46 millones.
Tres conocese públicamente la desapaición de más de mediu millón de tonelaes de carbón de los almacenes estratéxicos, Hunosa anunció, al traviés de la so presidenta, que va a presentar una querella criminal por estafa o apropiación indebío escontra’l Grupu Alonso, al que responsabilicen del sucesu. Asina, dende la hullera estatal denuncien un quebrantu de 46 millones d’euros por esta custión.
Amás, dende Hunosa anunciaron tar dimpuestos a llegar onde faiga falta pa esclariar la desapaición de más de 500.000 tonelaes de carbón del Almacenamientu Estratéxicu Temporal de Carbón, asitiáu n’instalaciones del empresariu mineru Victorino Alonso. Dende Hunosa inda tan trabayando nel conteníu de la querella, n’aspeutos como la cantidá a reclamar.
.
Noticias relacionadas:
23 febrero, 2013

Autor/Autora


Flickr
Twitter
Facebook

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

CERRAR