Altavoz #LuengasAragón

“Chapurriau”, “la lengua maña que planta cara al independentismo”, asinas define ABC o catalán en Aragón

En un articlo publicau por ABC lo 5 d’abril. O periodista Roberto Pérez presentó l’asociación “Amics del chapurriau” con ista definición d’o catalán en Aragón: a “luenga maña que planta cara al independentismo” “Chapurriau”. En un alarde de desconoiximiento lingüistico, esfendendo a unidat d’una luenga clamada “Chapurriau” y no pas d’o catalán. Y criticando a...
| 11 abril, 2018 12.04
“Chapurriau”, “la lengua maña que planta cara al independentismo”, asinas define ABC o catalán en Aragón

En un articlo publicau por ABC lo 5 d’abril. O periodista Roberto Pérez presentó l’asociación “Amics del chapurriau” con ista definición d’o catalán en Aragón: a “luenga maña que planta cara al independentismo” “Chapurriau”. En un alarde de desconoiximiento lingüistico, esfendendo a unidat d’una luenga clamada “Chapurriau” y no pas d’o catalán. Y criticando a imposición d’un standard catalán que remataría con as variedatz aragonesas orientals, pero que manimenos o “Chapurriau” arroclaría sin fer caso a las diferencias entre o catalán ribagorzano, matarranyenco u fragatí.

Pa forro bota, o periodista Roberto Pérez, aragonés de Calatayut, introduce l’adchetivo “manyo” como sinonimo d’aragonés. Moda que ye venindo dende sectors espanyolistas aluenyaus d’Aragón, y por lo tanto desconoixedors d’o significau de l’adchetivo, pero que un aragonés como Roberto habría de saber que nomás se refiere a la chent de Zaragoza. Moda que tiene como solo obchectivo desarraigar tot lo rilacionau con Aragón y fer desapareixer iste chentilicio de sieglos d’historia.

11 abril, 2018

Autor/Autora


Flickr
Twitter
Facebook

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

CERRAR